Store ting som skjer

1 Sep

Nå er det store ting som skjer for bloggen. Jeg har nemlig bestilt domenet på one.com, det vil si at bloggen fra nå av kommer til å hete «www.kiaratiara.com». That is cool, or what?

Kiara approves!

I dag har jeg hatt en enda kjempebra treningsøkt. Etter at jeg startet med intervallene på mølla, så har det bare blitt bedre og bedre. Jeg kjenner at kondisen er mye bedre enn første gangen jeg prøvde ut det lille programmet mitt. Hvis noen trenger inspirasjon eller noe, så kan jeg godt skrive hvordan jeg gjør det. Bare spøør.

Nå skal jeg lage lunsj til i morgen, og så skal jeg og Kiara legge oss. Elsker når hun sover sammen med meg oppe. De fleste som har katt vet hva jeg mener. Maling og trøing med potene er jo litt irriterende, men det gjør iingenting!

Ha en fin kveld, og neste gang du skal innom bloggen, så kan du sikkert skrive det nye bloggnavnet i søkeluka der oppe!

Tror jeg også skal begynne å slikke meg selv ren. yummy

Legg igjen en kommentar

