Good deed, checked

29 Aug
Party

Image via Wikipedia

For en heelg! Søndag er jo egentlig trenedag, men med tanke på hva jeg har gjort i helga, så er trening en av de siste tingene jeg vil utsette kroppen min for i dag. Det har vært drikking av jodlevann fredag og lørdag. Mye fram og tilbake hos Eva og på Bertnes for å ordne til overraskelsesbursdag til mamma og pappa. Lørdagen gikk i ett og var sykt lang. Vi var jo ansvarlig for at 51 stk. gjester skulle ha det bra, så det ble masse løping, både i og ute av høye hæler. Uansett hvor mye stress og styr det har vært de siste dagene, så fikk vi igjen for det +++ da vi så ansiktene til mamma og pappa da vi ga dem en sjekk på 11.500 kr for å reise til utlandet med. Det går virkelig ikke å beskrive følelsen jeg fikk inni meg da de åpnet gavene!

Nå skal jeg sove, for så å starte en ny uke. Det blir litt godt å kunne ha en «normal» uke. Forrige uke var rar  pga. mange ting, men denne uken blir bedre. Trening, sunn mat (spist masse dritt i helga) og skole. Kan ikke noen bare klusje ut den siste der da?

SNAKKES

2 kommentar to “Good deed, checked”

  1. connie 29.08.10 kl. 23:31 #

    ntååå ka koselig med bryllupsgaven!😀

Legg igjen en kommentar

