I hate you and I love you

27 Aug

Jeg merker at det begynner å bli høst. Ånei, tenker nok mange. Yey, tenker jeg. Jeg elsker høst! Høstklær er noe av det beste å gå med. Det er kaldt, men ikke så kaldt at du dør på deg når du går ut. I dag fikk jeg virkelig høstfølelse da jeg tok på meg en ullcardigan og to skjerf! Love iiit!


Sjekk lange negler! Niiice!

Jeg var ferdig en time før i dag, og skulle en tur på polet for å kjøpe jodlevann for så å ta buss hjem. Men jeg var jo så smart at jeg fant litt penger på kontoen, og begynte jakten på en genser. Etter en tur innom Bik bok og en på H&M ble det til en grå og utrolig god regular genser. Denne kommer til å bli brukt myyyye fremover!


NEGLENE. Bortsett fra lange- og pekefingeren. De har en tendens til å knekke (!!)

Nå skal jeg gå i dusjeeeeeeen! Ha en finfin helg folkens!

Én kommentar to “I hate you and I love you”

  1. Cathrine 27.08.10 kl. 19:23 #

    den var kjempe fin!😀

Legg igjen en kommentar

