Kaffi

26 Aug
Kaffe

Image via Wikipedia

Jeg har begynt å drikke kaffe. Det er ikke sånn «nam, dette er godt på kafè» det er » jeg er trøtt (morgen og etter skolen), drikker litt kaffe med en melketår i». Det må være melk (ikke fløte, det er så tykt og blah) i, hvis ikke smaker det jo kloakk. På grunn av melken, så føler jeg meg ikke så voksen enda, for det er vel gjerne voksne som drikker kaffe?! Ikke? Jeg ser mange på skolen som henter seg kaffe, men tenker aldri over det. I am not so special afterall!

Når man står opp kl. 0600 om morgenen, så er det kanskje ikke så rart at kaffe blir en del av morgenritualet. Kaffe og melk, sorry. Skrekkscenarioet er jo at om noen mnd. eller år, så er det sånn her;

06:00- «HerreGUD jeg må krype det forteste jeg kan ned trappa for å få kaffe»
06:05 (krøyp jo ned trappa!!)- Bare kaldkaffe igjen!! ARGH!! Må. bruke. energi!!
06:15- kaffetrakteren har gjort sitt, og jeg sitter med kaffekanna, en kopp, kniv og gaffel og sikler. Jeg drikker hele på en halvtime og kan gå for å være levende igjen.
06:45-00:00 – går på do hele tiden for kaffen har tatt knekken på blæra!

Dette kan jo skje. Jeg kan jo ha arvet mamma sitt kaffegen. Hun er faktisk akkurat sånn. Irriterende å måtte trø over henne mens hun kryper opp trappa. Men jeg er glad i henne likevel❤

Én kommentar to “Kaffi”

  1. Lydia 26.08.10 kl. 19:21 #

    haha (:

    æ lika bare kaffe når d e ca 50-50 me melk oppi –, ekstra lett, vel og merke, teehe😛

    men drikk nesten aldri d heller –,

Legg igjen en kommentar

