I don’t beg. I don’t barrow. I steal!

25 Aug

Altså. I dag, så har jeg funnet ut noe litt irriterende. To ting faktisk;

1. Jeg er alltid sulten på skolen. Spiser frokost før jeg drar til skolen, krubbsulten igjen etter to timer, altså kl 10. Så er det lunsj halv 12, så er jeg pinadø sulten igjen rundt kl 2. Ikke nok med det, jeg er kvalmsulten når skolen er ferdig. Noen som opplever det samme? Jeg må jo snart begynne å ha med meg en matbag. Uh, apropos det, er det noen som har tips om god og ikke minst SUNN matpakke for å ha med på skolen? Bring it!

2. Den andre tingen er litt det samme som den 1. Men denne handler om den sunne delen. Det er vanskelig å holde seg på så så mange kalorier (som jeg gjorde i ferien) nå som skolen begynner. I går var det i tillegg bursdagskake og grandiosa(!!) til middag, så det ble aaalt for mange småkrapyler! Jeg får vel begynne å spise grønnsaker 24/7. (det er veldig lite kalorier i)

Ellers så er jeg litt skolelei allerede egentlig. I noen fag værtfall, i andre fag er det bedre. Historie og sang er de to fagene jeg har mest tro på dette skoleåret! Flott at jeg MÅ opp i eksamen i det ene da! Can’t wait…

6 kommentar to “I don’t beg. I don’t barrow. I steal!”

  1. Kristine 25.08.10 kl. 22:21 #

    Jeg har det på akkurat samme måte ;p Vi burde hatt snack-time😀

  2. Linda Therese 25.08.10 kl. 23:11 #

    Er akkurat like sulten som deg på begynnelsen av dagen, og så avtar det mot kvelden. Tips: spis når du er sulten, selv om det har gått 2 timer bare. Om du ikke gjør det ender du opp med å jarve i deg mat når du endelig får det. Tips til sunn skolemat: kjøp fisk i blokk som du legger på stekepannen med lokk i 10-15. Vips så er den kokt/stekt ferdig. Så kan du supplere med grønnsaker eller en god, sunn saus. Avkjøl raskt i frysern: sunnere blir det ikke. Billig er det og, sørlig om du får tak i fersk fisk.

    • Kiara Tiara 26.08.10 kl. 18:38 #

      Jeg har funnet ut en genial ting i tillegg; Findus wok! Jeg bare steker en halv pakke på kvelden, så har jeg god mat😀

  3. connie 26.08.10 kl. 03:27 #

    hehe har aldri spist frokost eller på skola før, seriøst :p blir ikke sulten før ei stund etter skola :p

    å btw bilde nr 1. NIIICE! lika at du e begynt å ta sånne bilda😀

    • Kiara Tiara 26.08.10 kl. 18:39 #

      takk! Men du er et unntak når det gjelder det meste, Connie😀 hehe

Legg igjen en kommentar

