Første skoledag

23 Aug

Nå er første skoledag unnagjort. Det var akkurat som jeg hadde ventet meg. Alt er akkurat det samme bortsett fra at vi er bittelitt eldre og er nå 3.klassinger. Bussturen hjem tok ca. 1 time pga. et eller annet som hadde skjedd på veien. Jeg bare yey jeg har ikke øreproppene med meg, jeg er sulten som faen og det var stappfullt på bussen. Akkurat som før altså.

Har trent i dag. Det var godt, har jo som sagt ikke trent siden torsdag, så det gjorde seg virkelig! I morgen er det på med en gang med full dag og start kl. 0810. Vi har til og med gym. Fun I hope!

Nå skal jeg se top model og spiseeeeeeeeeee! Ha en vakker kveld folkeeens.

Legg igjen en kommentar

