If I wanted silence, I would whisper

22 Aug

Parkenfestivalen 2010 er over. Jeg hadde mye gøy som det kom bra og dumt ut av. I dag skal jeg bare ikke være her. Gidder ikke en dritt. Føler meg som den slasken, har ikke trent siden torsdag. Men jeg liker å tro at trasking rundt på parken en hel helg er en liten work out i seg selv ?!

Håper alle har hatt en fin helg. Hva har dere gjort da? Jeg er faktisk interessert, det er ikke et random bloggQ!

2 kommentar to “If I wanted silence, I would whisper”

  1. connie 22.08.10 kl. 19:10 #

    ojaa nei sia du e så interresert så har æ vært ute i helga😀 å i går ramla æ ned fra alteanan så begge fotan e forstua :))) så her sett æ nu og leita etter rullestol på nettet

Legg igjen en kommentar

