Pouring my heart out

19 Aug

Jeg gleder meg sykt mye til i morgen. ParkenFestivalen starter og det er fra min side, den beste dagen på parken med tanke på artistene. Jeg skal være med nære venner og kjente, og det blir superbra. Jeg bare vet det! Bare det ikke blir regn, men det blir bra uansett om det regner eller ikke egentlig.. så big smile!

Jeg gruer meg samtidig veldig veldig veldig til i morgen. Det er ikke gruing som i dagen før en prøve-gruing. Det er gruing som i jeg vet at det blir trist og masse tårer der. Jeg skal nemlig i begravelse til farfaren min. Jeg hater begravelser, og når det er noen så nær meg, så blir det enda verre. Det er en liten lettelse at han nå har det bedre enn han hadde de siste leveårene sine, men uansett. Det er alltid så rar atmosfære når folk møtes for å legge en død person i en kiste og under jorda.

Den siste tiden har vært rar. Det er så mange rundt meg som går bort. Selv om det ikke har vært nære folk, alle sammen, så har det gått skikkelig inn på meg. Inni meg har det bare vært en emotional rollercoaster. Det er alt for mye samtidig. Gi meg en liten pause fra den ene tingen til den andre, vær så snill!

Nå er det natt for å stå opp tidlig i morgen. Håper dere får en finfin fredag!

Foto // Privat

Én kommentar to “Pouring my heart out”

  1. connie 19.08.10 kl. 22:47 #

    nice bilde!

    vet, begravelsa e alltid skikkelig trist. nesten ubehagelig trust syns æ

Legg igjen en kommentar

