寿司

19 Aug
Some kind of sushi

Image via Wikipedia

Å stå opp kl. 1000 dagen etter man har drukket en flaske vin er ikke helt meg. Nå har jeg forstått hvorfor. Kaffe? Ja takk!!
Grunnen til at jeg står opp til dette tidspunktet som noen kanskje vil kalle tidlig, er at jeg skal til byen å møte H som kommer susende fra Dønna med buss. Vi skal fikse parkenarmbånd og spise sushi! Jeg har hatt cravings for sushi siden jeg smakte det første gang med Maren i starten av sommerferien. Jeg gleder meg! Så det eneste som står på menyen nå er kaffe. Må jo være ordentlig sulten til jeg skal hive innpå!

På bildet ser ikke sushien noe god ut. God måte å friste leserne på, eller hur Karoo?

Q. Har du smakt sushi? Did you liike?

Legg igjen en kommentar

