Hør her lille pike; kanskje du tror det, men jeg blir aldri slaven din!

18 Aug

Dette er jo helt fabelaktig! Det har vært strålende sol og kjempevarmt i dag, and it still is! Jeg har passet Maja i noen timer, og vi har vært ute og solt oss i hele dag! Det har vært så deilig. Noe som ikke er så deilig, er at jeg har glemt å smøre meg i ansiktet, av alle plasser. Så nå er jeg litt smårød i alienforeheaden min, nice touch. Jeg skal nå hoppe i dusjen, så ordne meg, så blir det spisekveld (det var rekekveld, men så var det så mange som ikke ville ha det, så det ble masse annen mat i tillegg) med jenter jeg virkelig har savnet å være med! Noen nye, men de fleste er venninner som jeg var masse med før, men så sklei vi fra hverandre, men nå ser det ut som at vi kanskje sklir litt tilbake igjen. I love it!

Håper dere har en flotters onsdagsettermiddag og kveld!

2 kommentar to “Hør her lille pike; kanskje du tror det, men jeg blir aldri slaven din!”

  1. ELISABETH ALMIGHTY 18.08.10 kl. 23:13 #

    Hehe, høres ut som en herlig dag!

Legg igjen en kommentar

