Grillemester K

17 Aug

Jeg er helt utslitt, varm og fornøyd. I dag har det vært ordentlig sommer! Jeg tror ikke det har vært så her varmt hele sommeren, jeg. Jeg har passet Maja i hele dag, og vi har bare kost oss masse ute i finværet. Jeg fikk 5. boka av house of night-serien. Jeg har nå to bøker som er ulest og som bare venter på meg! yey

Utpå dagen så bestemte vi oss for å grille, og jeg var grillmesteren, for a first! Det ble veldig vellykket! Flink K!

Deilige grillspyd som besto av mais, paprika, rødløk og sopp. Ved siden av hadde vi masse godt, som kyllingfilet, potetsalat og avocado (som bare jeg likte tydeligvis). Nomnom

Nå har jeg lakket neglene mine. Jeg leste dette innlegget, og ble inspirert. Så jeg lagde noe i den duren som hun på nailit har gjort det, men ikke helt.

Veeldig dårlig bilde, men kameraet er litt PMS, så jeg bare lar det spise sjokolade og se på friends!

Q. Liker du å fikse neglene dine litt spesi?

Btw; Jeg skrev jo her om dagen at jeg vurderte å skaffe eget domene til KiaraTiara. Jeg har bestemt meg, og det blir domene, og det blir samme navn. Jeg må bare vente til jeg får penger til å betale det! Can’t wait !! Hvis noen har tips, bring it!

2 kommentar to “Grillemester K”

  1. connie 18.08.10 kl. 02:09 #

    kult!
    hata negelakk på mæsjøl, bruka bare manikyr, det e alltid et must ;D

    • Kiara Tiara 18.08.10 kl. 12:29 #

      Ja, liker egentlig fransk manikyr best jeg også, men vil ha litt farger en gang i blandt😀

Legg igjen en kommentar

