Jeg ser rødt

15 Aug

i dag..

Også ser jeg jo så sinnsykt kul ut i tillegg!

I går «feiret» jeg og H. Neste helg har vi nemlig vært sammen i 1 år. Den helga er vi på parken, så da tenkte vi å feire ordentlig denne helga. Jeg var så oppfinnsom og gourmetkokk at jeg kjøpe pasta di parma, ferdiglaget. Det var så enkelt som å tilsette vann, melk og smør. Voila! Nydelig though!!

Var på jobb i dag og honka inn masse folk. Det var jo helt fantastisk mye folk. Det gjør et museumsresepsjonisthjerte varmt i hele seg!

NÅ ER DET NOK. HEJ

Oh yeah

2 kommentar to “Jeg ser rødt”

  1. Marte 15.08.10 kl. 23:28 #

    SV: Headeren er det eneste jeg har laget, designet kommer fra blogger/blogspot🙂

Legg igjen en kommentar

