Løuve øu løuve

12 Aug

Ah. Nå har jeg nettopp kommet hjem fra et tomt spenst. Det var deilig å ha hele det lille studioet for seg selv! Så nå har jeg drukket opp proteinshaken min og sitter ute med pledd på. Deilig.

Er ikke alle så smørblid når de trener? Ikke?..bare meg da

I dag har jeg bare ladet batteriene. Det har vært kjempesol og varmt ute, så jeg og mamma har benket oss på verandaen i hele dag. Jeg håper jeg har blitt litt brun!

omg, den der satelitesangen fra MGP var på spenst i dag. Den kommer til å surre i hodet mitt i hele kveld.
Liker du den sangen?

3 kommentar to “Løuve øu løuve”

  1. Barbro 12.08.10 kl. 22:20 #

    Spræka!🙂 ka du betal før ett sånt spentskort? sku ha begynt æ åsså😮

    • Kiara Tiara 12.08.10 kl. 22:30 #

      Jeg er faktisk ikke sikker på hva jeg betaler, det er nemlig mamma og pappa som betaler for meg. Det er dyrere når du kjøper det, for da betaler du for å få kortet, og de to første mnd.
      Du kan jo dra innom spenstsenteret som er nærmest deg ^^

  2. Lydia 14.08.10 kl. 19:35 #

    haha, «Løuve øu løuve» : D

    tja, hakke nåkka imot den.. D at æ faktisk ikke så på mgp, og hørte sangen først etterpå uten å vit kordan sang d va, kan jo vær en grunn te at æ ikke e like lei av den som alle andre–,

Legg igjen en kommentar

