Eget domene for bloggen

12 Aug

Jeg vurderer og tenker frem og tilbake på om jeg skal få eget domene til bloggen. Dette gir mange fordeler! Det ser mye proffere ut med et «.com» eller «.org» eller «.net» bak bloggnavnet enn det gjør med «.wordpress» eller «.blogg», ikke sant? one.com er et webhotell som tilbyr egne domener til blogger. Høres ikke det bra ut? Jeg har veldig lyst å prøve det ut. Jeg har ikke så veldig mange folk innom bloggen hver dag, den er ingen hit innen bloggverden, men jeg har blogget i 2 år nå, og legger mye i bloggen. Før bloggen så hadde jeg flere hjemmesider. Det begynte på msn.groups.com. Jeg var stoor fan av Mary-Kate og Ashley Olsen, og skrev mye om dem. Jeg sluttet med det, men etter en stund fikk jeg en piczohjemmeside, den brukte jeg helt til sommeren 2008, til jeg begynte å blogge på bbyjane.blogspot.com, så på bbyjane.ipublish.no, så på denne bloggen.

En av mange headere. Denne likte jeg veldig godt. De forskjellige bildene er fra forskjellige aldere. På det første (t.v) er jeg 12 eller 13 år. På det siste er jeg 17.

Jeg har egentlig bestemt meg for å bestille domene, men mitt spørsmål til dere, som leser bloggen, skal jeg ha samme bloggnavn? Jeg er mer på ja enn på nei, men samtidig tenker jeg at det hadde vært kult med et helt annet navn. Si din mening, please!

Den siste, og nåværende headeren på piczohjemmesiden min.

6 kommentar to “Eget domene for bloggen”

  1. Lydia 12.08.10 kl. 23:01 #

    syns du ska ha samme navne (:

  2. Cathrine 12.08.10 kl. 23:09 #

    enig, ha samme navn!

    • Kiara Tiara 12.08.10 kl. 23:12 #

      Du skrev kommentar nr. 400, Cathrine😀

  3. Linda Therese 13.08.10 kl. 00:16 #

    Samme navn🙂

  4. connie 13.08.10 kl. 18:01 #

    som alle andre, ha samme navn😀

Legg igjen en kommentar

