Uten tittel, faktisk

10 Aug

Nå har det seg sånn at farfaren min, som har vært syk i mange år, døde i formiddag. Jeg vet ikke helt hvordan jeg har det når folk spør. Jeg tror ikke det har gått helt opp for meg enda, reaksjonen kommer vel en gang. Jeg håper han har det bra nå.

Bilde// Weheartit.com

9 kommentar to “Uten tittel, faktisk”

  1. rita robertsen 10.08.10 kl. 17:28 #

    Det var trist, Karoline. Vi får tro han har det bedre der han er nå. Kondulerer.
    Klem Rita

  2. Eli-Mari 10.08.10 kl. 17:30 #

    tenka på dokker, håpa det går bra med dæ❤

  3. connie 10.08.10 kl. 18:44 #

    uffeda, håpa det går fint med dæ❤

    • Kiara Tiara 10.08.10 kl. 18:54 #

      Jada, det går da bra🙂

      • Unni 10.08.10 kl. 19:46 #

        Pappa her det bra nå Karoline.Nå har han fått fred,slipper å streve mer.Han døde så stille,bare et sukk,så var han borte.Jeg tenker på oss alle i denne tunge stunden.

      • Kiara Tiara 11.08.10 kl. 11:19 #

        Ja, håper dere har det bra!

  4. mbrud 11.08.10 kl. 13:54 #

    Å nei! Kondolerer….😦 Trist å høre. Håper det går bra med deg!

Legg igjen en kommentar

