Nytt design.

9 Aug

Nå har det kommet nytt design. Dette er jeg 100 % fornøyd med, selv om det ikke er header med. Den er så fin og enkel. Jeg kan ha sidebar og sidebarting nede, purrfect! Jeg prøver å finne kule widgets og ting jeg kan ha på sidebaren her –>, men finner lite som er interresant, eller nyttig for bloggen min. Jeg fant masse kule plugins, men de går visst ikke på wordpress.com blogger. d’oh. Men håper dere liker designet, det er jo dere som leser dette! Har du noen tips om hva som kan være kult å ha på sidebaren?

Dette er Findus. Han er fin, og liker godteri!

Han liker også å ligge og sove på sofaen!

Sist men ikke minst, så liker han å se på top model med kinesisk teksting! LOVE IT

5 kommentar to “Nytt design.”

  1. Julianne 09.08.10 kl. 22:36 #

    wow det ble kjempefint😀

  2. Ingvild Josefine 09.08.10 kl. 23:28 #

    Love it ;D

    Fått ny katt ?

  3. Linda Therese 10.08.10 kl. 09:53 #

    Haha, utrolig bra bilde av Findus som ser på tv😀

    • Kiara Tiara 10.08.10 kl. 10:25 #

      Jaa, jeg tok han flere ganger i å titte på skjermen, 1 cm unna den

Legg igjen en kommentar

