Emma Watson

7 Aug

(Hvis bildet ikke vises, så bare trykk på det)

Når side2.no skriver en hel side om en hårfrisyre, så bruker jeg vanligvis ikke bry meg. Jeg klikker kanskje inn for å se bildet fort, men jeg tenker ikke over det. Men da artikkelen om Emma Watsons nye frisyre kom opp, ble jeg bare sittende og se på bildene. Hun ble helt fantastisk fin. Det er ikke mange jenter som passer et sånn Twiggy-kort hår, men Emma er så søt, så hun passer det perfekt!! Hennes pene ansikt kommer virkelig frem og med denne frisyren og øynene hennes kommer mer i senter!

Hva syns du? Bedre før, med langt hår, eller det nye og korte håret?

Bildet er fra side2.no.

3 kommentar to “Emma Watson”

  1. silje 07.08.10 kl. 15:09 #

    wow Oo æ måtte stjel bilde å legg d ut på bloggen æ og xD
    men jøss.. jo ho kledde d jo faktisk da, men æ likte langt hår best^^

  2. connie 07.08.10 kl. 20:28 #

    syns ho så mye mer voksen ut :p nu e ho ikke mer hermine12år i mitt hode ;D fint!

Legg igjen en kommentar

