Badekaret, OUT

3 Aug

Okei, here’s the deal;

Jeg har sagt hele sommerferien ++ at jeg skal ta ut badekaret som står på det bittelille badet mitt. Hele sommeren har jeg bare utsatt det og utsatt det. Men i dag bestemte jeg meg for å gjøre det. Jeg ryddet alt bort og begynte. Jeg brukte laang tid (med pauser), og fikk gjort 1/10 av det jeg skulle. Jeg ga opp. Rett og slett ga op,p og likte tanken på at badekaret kunne finne sin egen vei ut.

Da jeg kom hjem, sto badekaret utenfor. Pappa hadde vært så søt at han hadde tatt det ut og alt. Så enkelt liksom. This is a man’s world.. noen ganger! I morgen er planen å få ut all dritten som ligger der nå, så planlegge litt om maling and stuff. GØYGØYGØY !!

Nå lakker jeg neglene. Tenkte du burde vite det. ROSA.. og svart. Jeg har begynt å gå tilbake til stilen jeg hadde i 9. klasse.  TULLA

2 kommentar to “Badekaret, OUT”

  1. connie 03.08.10 kl. 23:47 #

    flinke pappa’er😀

Legg igjen en kommentar

