Bohemen er død, bohemen lever

1 Aug

Postgirobygget. Postgirobygget. Postgirobygget. Hva skal jeg si? Det var sykt bra! En ting jeg har lurt litt på siden konserten startet, er hvorfor i alle dager visste ikke jeg at det var noen kjekke karer som var med i det bandet? De er kanskje ikke så deilig at man bare kle av dem med klærne, men de var virkelig sjarmerende der de sto og sang og så på alle fulle Ørnesværingene. Han ene lignet kanskje litt for mye på den gamle avdelingslederen vår til å være kjekk, men to av de andre, m m m.

Jeg og mine sto helt fremst! Jeg så alt og hørte så og si alt (du vet, når de snakker er det litt vanskelig å høre xD). Etter en sang, så sa vokalisten (denne sangen dedikerer vi til blondina fremme her med den hvite t-skjorta». Det trodde jeg han sa, men så sa Stig etterpå at hun bak meg var også blond og hadde en t-skjorte på som sto «sløv uten dop» på, så da var liksom håpet mitt borte. Men jeg fikk masse øyekontakt med  gitarist, vokalist og bassist gjennom hele konserten, så det gikk bra !

Tok dessverre ingen bilder, kunne jo ikke ha med kameraet inn uten å være presse. Jeg tok to bilder med mobilen, men det kamera suger så hardt at jeg vil ikke være så slem med bloggen at jeg legger flere bilder fra den ut her! Ilu bloggen❤

Nå er jeg ganske så trøtt, så den planlagte spenstturen tror jeg at jeg skipper, og ser heller friends og top model til jeg blir lei og dør. See you in hell!

2 kommentar to “Bohemen er død, bohemen lever”

  1. Ingvild Josefine 01.08.10 kl. 17:33 #

    Hørtes kjempe gøy ut🙂 Skulle gjerne vært der selv, men er som sagt ikke hjemme.

    Forresten så er Friends mega bra : )

  2. Karoline Larsen 01.08.10 kl. 17:35 #

    Hørtes gøy ut:-)

Legg igjen en kommentar

