Hvorfor er du så sjenert når du er så deilig?

31 Jul

I kveld skal jeg og H på konsert med postgirobygget. Gleder meg kjempemasse, og akkurat nå varmer jeg opp med å høre på dem på spotify. Samtidig, så sminker jeg meg. Make up is fake up! Håper dere får en super helg!

I dag føler jeg meg sykt bra. Jeg føler at jeg kan gjøre alt! Sminken ble fin, jeg har trent i dag, så kroppen føles ikke blah, og jeg er i kjempehumør! Flott at jeg skal sitte på bussen i halvannen time da! Jeg får spre min faboulousity på konserten på ØRNES i kveld!

Hva gjør du de dagene du er ekstra fornøyd med deg selv og ditt eget utseende?

4 kommentar to “Hvorfor er du så sjenert når du er så deilig?”

  1. connie 31.07.10 kl. 16:44 #

    kooos dokker😀 å du va fiiin i tryne

  2. Josefine 31.07.10 kl. 17:09 #

    Hahaha, fake ut!😀
    So true!!!
    Håpe du har det flott på konserten!!

Legg igjen en kommentar

