Slektstreff

25 Jul

Nå er jeg tilbake fra Saltstraumen. Vi har hatt slektstreff der. Det var maange kameraer, masse folk og enda mer mat. Det var veldig gøy å se slekt som jeg ikke har sett på lenge igjen, men det var veldig få jeg aldri har møtt før, og det er jo bra. Det betyr jo bare at jeg har gjort en god jobb når det gjelder presentering av meg selv og mingling på alle feriene vi har vært på før. Det var som sagt mange kameraer, og mange tok over 100 bilder, men jeg var ikke like ivrig og dro hjem med bare 60 bilder rikere på kameraet. Til gjengjeld så ble mange av dem veldig fin, selv om jeg har slettet noen.

Gammelonkelen min hadde masse masse søte kattepuser. Jeg er jo en frelst katteelsker, og koste meg sykt mens vi var der. Eva tok til og med med seg en kattepus hjem, ikke den på bilde, men en som var helt svart. Den på bildet kalte jeg Kiara junior, hun så akkurat ut som Kiara gjorde da hun var liten. Cuuute

Se på den (de egentlig, men Linda vistes jo ikke så godt) vakre søsteren min ! B E Auuutiful. Vi hadde tatt på oss blå kjoler for anledningen. Jeg, mamma, Linda og Eva. Det var awesome

Fine, fine Saltstraumen. Vi fikk høre masse historier om Straumen og oldeforeldrene våre som bygde Kafè Kjelen som står ved kanten. Jeg elsker å høre om gamledager, og værtfall hvis det handler om min egen familie. Så det kan du tenke på neste gang du er i Saltstraumen og skal drikke kaffe på kjelen! THINK OF MEE


2 kommentar to “Slektstreff”

  1. connie 25.07.10 kl. 21:27 #

    haha, men trodde dokker sku ha på dokker hvite klær?

Legg igjen en kommentar

