Brown & Blue

22 Jul

Sjekk ut den awsome neglelakken min;

På andre handa har jeg omvendte farger. Det er brun og lyseblå, men den brune ser egentlig mer svart ut.

En ting til; Jeg leste dette innlegget her om dagen og bestemte meg for å bestille produktet med en gang. I går fikk jeg det, og kremen var dritbra! Her snakker man sparing altså, man trenger ikke å ta på hudkrem OG foundation, man trenger bare denne kremen. Jeg som har litt problemhud (damn it), bruker concealer over der det trengs. Den trekker fort inn i huden og man kjenner ikke at man har noe på huden i det hele tatt! Du får kjøpt the Balm Shelter Tinted Moisturizer bland annet her for 264 kr. Btw, Caroline sin blogg er kjempebra, den bør sjekkes ut.

Nå skal jeg lage meg en bolle med vaniljekesam og skogsbær og se friends! Jeg er helt avhengig, er på slutten av 7. sesong nå!! Chandler og Monica skal gifte seg snart, wee!

Liker du best å kjøpe sminke i butikk, eller på nett?

Legg igjen en kommentar

