Sunblock

19 Jul

Dette er plassen hvor jeg kan bare la alt være som det er. Dette er min verden der all unødvendig negativitet er borte. Dette er min overfladiske dagbok hvor jeg alltid flyter på overflaten, men dukker aldri under. Jeg kommer ikke til å dykke under, men jeg dupper, som alltid, som sagt på overflaten. Ting som skjer rundt meg i hverdagen min kan bare hviskes bort, og glemmes i noen minutter, kanskje timer, det er så herlig. Hadde jeg bare hatt penger nok til å oppfylle ønsket mitt om å dra alene til en varm plass med god og billig mat. En plass der jeg kan være alene og gjøre hva jeg vil i noen dager, det hadde vært utrolig deilig akkurat nå. Jeg føler meg litt egoistisk noen ganger. Fordi noen ganger klarer jeg ikke være med folk. Selv mine nærmeste hadde ikke tilfredsstilt behovet for å gjøre meg glad disse dagene. De dagene begynner å komme oftere og oftere syns jeg. Kanskje det er et tegn på at jeg er lei av hverdagen. Livet som det er akkurat nå. Jeg er på vent og ventemusikken er ikke mitt førsteønske på spillelisten.

Legg igjen en kommentar

