Maren & Karolinetid

17 Jul

De siste dagene har vært utrolig bra. På torsdag kom Maren hit. Vi koste oss kjempemye med vin, latter og sang. Jeg spiste sushi for første gang, dette var da på Björk som er i glasshuset. Jeg syns det var godt! Vi hadde et miniforspiel før vi dro ut på byen. Det vil si 15 min på minibaren, så Ben and Jerry’s på 7Eleven og hjem. Vi var ikke i festhumør og ville egentlig bare være i hverandres selskap, romantisk I know.

Fina

Strike a pose!

Så, da vi kom hjem etter at Gøran hentet oss, så spilte jeg på pc’en og Maren satt på Chatroulette, det var kos!

Se på den døte lille pcen til Maren da! Den er i tillegg ROSA!

Dagen etterpå gjorde vi skikkelig jenteting! Lakket neglene, så på friends, tok ansiktsmaske og sminket oss. Senere ut på dagen dro vi på Milano og spiste til Maren dro hjem til Fauske igjen. Sad but true

Følte at jeg trengte litt kamuflasje siden jeg skulle på telttur senere.

Sjå på ho fine der !!

Håper virkelig ikke det blir veldig lenge til vi møtes igjen, dutti!❤

4 kommentar to “Maren & Karolinetid”

  1. Lydia 17.07.10 kl. 18:37 #

    Så utruli fint d øverste bilde der va : )

  2. meren 17.07.10 kl. 19:01 #

    Aww, zøta!
    Vi må ta oss en skikkeli tur på byen litt sånn i slutten av sommern😀
    ilupilumussimuss ;*

Legg igjen en kommentar

