Blusher by Barry M

15 Jul

Hvem hadde trodd at IKEA skulle komme til å lage en bra spotifyliste?! Det er en soveliste, som de kaller det. Jeg har hørt på den kjempelenge nå, og den var skikkelig beroliggende! Sov på det by IKEA, sånn hvis du vil sjekke den ut. Sånn ellers så har jeg dette å fortelle dere;
Jeg har en krakk. Den er liten, men man skal ikke undervurdere den av den grunn. I denne sammenhengen kaller jeg den for cracken, eller shit cracken om du vil. Se for deg at cracken står på gulvmatta, gulvmatta er skeiv, jeg skal ordne på dette. Cracken bestemmer seg for å legge seg litt nedpå, på gulvet. På vei ned, legger den seg (ganske så hardt!!!) på tåa mi. Forstår du hvorfor navnet «cracken» nå?! For å si det sånn, så var det ikke en behagelig opplevelse, jeg bannet masse og gikk ned til mamma for å få sympati (hun har operert i begge stortærne sine).  I dag morges da jeg våknet var jeg sikker på at jeg skulle finne tåa igjen i senga etter at jeg hadde reist meg, men neida, den satt godt på, litt større og litt vond. UANSETT, poenget med det hele var, at jeg fant igjen pengeboken som jeg «la igjen» på bikbok på mandag. Jeg ble glad, kan man si. Den er så vakker.. og stoor!! Size does matter

Er det noen som kan fortelle meg hvem som har skrevet dette på veggen inne i huken/kottet mitt? Jeg vet at denne lille teksten har mye historie bak seg, og jeg ble skikkelig glad da jeg leste det, men rekk opp en hånd hvis du vet hvem som er forfatteren!

bilder// privat

Disse kom i posten i dag. Jeg bestilte egentlig bare en rouge her, på mandagskvelden. Det gikk kjempefort, og jeg fikk 2 for prisen av 1. Det siste der visste jeg da, men det var en veldig hyggelig overraskelse at det kom så fort, og at navnet og adressen min var skrevet for hånd, kozz.

Har du noen gang handlet på coverbrands.no? Any experiences?

2 kommentar to “Blusher by Barry M”

  1. silje 15.07.10 kl. 01:33 #

    guilty! haha så morsomt, må ha vært i løpet av 9 eller 10 klassen d dær, me huska att æ skreiv d😀 xD

  2. connie 15.07.10 kl. 02:29 #

    æ bare tenk.. kordan i all verden fant du på å søk IKEA på spotify?
    å aue foten😦
    å jej pengboka❤ flaks at bikbok fikk nr ditt!😀

Legg igjen en kommentar

