Tee and cake

14 Jul

Snart, og da mener jeg snart, kommer jeg til å melde meg helt ut fra facebook. Kanskje ikke melde meg ut som i trykke «slette profil», men å slutte å bruke tid på det. Jeg kjenner jeg koker inni meg hver gang jeg ser » Spiste potet i dag :))» eller » Trening.. I DAG OG !!!!!!!». Hva med å heller bare ringe en venn, eller sende en sms til mordi om hva du spiste, hun bryr seg kanskje litt mer om hva du får i deg enn alle vennene på facebook, fordi man har faktisk ganske mange der. Jeg har så og si sluttet å skrive statuser på facebook, fordi jeg vet at det er flere der ute som hater slike statuser like mye som meg, om ikke andre statuser også, derfor skriver jeg all dritten her. Here goes; Jeg spiste suppe til kvelds i går og til frokost i dag. Jeg ble litt kvalm av teen jeg drakk i morges. Skal trene i dag, NOE JEG GJORDE I GÅR OGSÅ!!

Sånn, nå har jeg fått det ut av systemet. De nærmeste vennene mine har fått hørt dette en stund nå, men nå får de kanskje fred, that depends on you and your facebookstatues.

Bilde// Privat

3 kommentar to “Tee and cake”

  1. Lydia 14.07.10 kl. 14:09 #

    jahuff, unødvendige statusa e.. unødvendig :PP

  2. connie 14.07.10 kl. 15:44 #

    eeeenig

  3. mmaddiiee 15.07.10 kl. 00:48 #

    sv. setter pris på at du fant meg til slutt og likte meg! haha.

Legg igjen en kommentar

