Hair

9 Jul

Jeg har skikkelig, skikkelig lyst til å blogge nå. Jeg vet bare ikke heelt hva jeg skal blogge om. Jeg har så lyst å endre et eller annet med bloggen. Jeg vil ikke lengre ha en «vanlig» personlig blogg. Jeg vil ha noe som peker mot en retning som mote, trening, prøve-å-være-sunn og sånt. Fotografering er et undertema uansett hvilket tema bloggen har, så det er jo greit. Hva syns du? Dette er vel mest for dem som har lest bloggen min en stund og har lest forskjellige ting, hva likte du best?

Snakker om «bloggen en stund», siden jeg startet å blogge sommeren 2008 så har jeg endret mye på håret og klær og sånt. gøygøygøy;

Sommeren 2008 – langt og blondt hår. Kviser..

Høsten 2008- farget håret mørkere. Slik så det ut første dagen, men noen dager etterpå;

Julen 2008.

Februar 2009 – klipte meg etter å hatt langt, slitt og stygt hår i lengre tid.

Juni 2009- klipte min første bob. Dette er starten på et langvarig forhold, som uheldigvis har hatt noen pauser og sprekker :C

Høsten 2009- Gjorde ikke en dritt med håret hele sommeren, det ble langt, jeg ble lei.. og daa;

ble det klipt bob (igjen, yey) og det ble platinablondt! Oktober 2009

Våren 2010 – Gikk for en veldig ny vri, nemlig bolleklipp. Veldig kult der og da, men med hår som vokser og penger som ikke voksen på trær, så blir den ikke helt sånn, ikke at jeg vil det akkurat nå heller.

Nå er det mer eller mindre sånn her. Litt mørkere, eller kan man si naturlig blondt. Det vokser og koser seg der oppe!

4 kommentar to “Hair”

  1. kiaratiara 09.07.10 kl. 00:18 #

    lolol, teksten og bildene er litt hulter i bulter pga. wordpress ikke forstår hvordan jeg vil bygge opp innlegget mitt!

  2. connie 09.07.10 kl. 01:01 #

    æ eeelska håret ditt når du hadde den siste bob’en med platinablondt hår.
    Og btw så lika æ måten du blogga på nu så æ syns ikke du treng endre noe. Og for all del hvis du må, ikke mote blogg! hata det, da slutta æ å følg dæ!!!❤

  3. Ingvild Josefine 11.07.10 kl. 14:11 #

    //Tusen takk🙂

    Er det noe jeg digger, så er det håret ditt Karoline ^^,

  4. Ingvild Josefine 11.07.10 kl. 14:13 #

    Forresten så liker jeg det at du har lagt ut tips på treningsmetoder (bilder fra blader osv), også har du tips til gode retter/drikker🙂

Legg igjen en kommentar

