Enter title here

2 Jul

Jeg vet faktisk ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har hatt veldig god tid på å bestemme meg, jeg har visst om dette siden lenge siden, så hvorfor har jeg ikke funnet ut litt mer spesifikt hva jeg skal gjøre, og hvordan jeg skal gjøre det? Bah. Hvorfor kan ikke alt bare være som et spill, jeg kan bare lagre og avslutte det, helt til jeg vil spille igjen, ikke før eller senere. Jeg setter bare alt på hold og tar meg en ferie. Bare en liten ferie fra realiteten. Greit, snakkes!

Én kommentar to “Enter title here”

Legg igjen en kommentar

