We’re gonna be sinking soon!

29 Jun

Jeg skal ikke si noe om at sola var oppe i Bodø i dag, selv om den var det, så skal jeg ikke nevne det. Jeg har litt å si, men vet ikke helt hvordan jeg skal formulere det, så jeg bare ramser. Rett og slett.

Jeg er lei av håret mitt. Det er i en sparingsperiode som skal resultere i en bob, det må bare bli litt lengre først. Jeg skal på jobbintervju nr. 2 i morgen, det er et bra tegn at de vil ha meg inn til et nytt intervju, wish me luck. Jeg har sett sykt mye friends. Jeg har jobbet en hel dag på et museum. Der var det franskmenn som snakket til hverandre, jeg forsto faktisk bittelittav hva de sa! Hey Toril, det hadde du ikke trodd! Jeg må faktisk kjøpe meg ny mascara. Jeg skal vaske barnehagen for siste gang før sommeren i morgen. Jeg og Eva skal på Twilight-maraton i morgen. Eg gler me! Jeg har fått gardiner på rommet mitt i stedet for tøystykkene som hang der før. Jeg elsker det!Måsen holdte på å drepe meg på vei hjem nå i natt, jeg døde litt inni meg. Hvorfor kan ikke måser bare.. dø? Og en ting til, noe jeg sier bare en gang til til dere; VI GÅR IKKE DER FOR Å TA UNGENE DINE, SÅ HOLD DEN STUPINGEN OG BÆSJEN DIN FOR DEG SELV, TAKK!!!

Flere som tilfeldigvis står foran kameraet når dere rufser til håret? Har sett det i flere blader og sånn, common situation, I see!

4 kommentar to “We’re gonna be sinking soon!”

  1. connie 29.06.10 kl. 02:49 #

    hæhæ nice bilde + kommentar. 😛

  2. julianne 29.06.10 kl. 09:57 #

    nei…. har ikke webcamera. eller jo, men det e ødelagt (funka til chatroulette da, haha)

    • kiaratiara 30.06.10 kl. 17:37 #

      Trenger da ikke webcamera for slike bilder ;O

  3. Ingvild Josefine 02.07.10 kl. 18:17 #

    Hva synes du om Eclipse?

Legg igjen en kommentar

