Lets. get. GLAM

23 Jun

Oh em gi. I dag har dagen min bestått av noe hver eneste dag bør bestå av. Jeg har sett på masse friends, jeg har ryddet litt, jeg har vært på en aldri så liten håndballtrening som besto av me, myself and I, og to andre. Woho. Da jeg kom hjem var jeg gira på litt svetting, så jeg jogget meg en liten tur til den gamle bana og hadde kondisjonstrening,all by myself!Trodde aldri den dagen skulle komme hvor jeg løp intervall rundt bana mens jeg sang «let’s get glam» inni hodet mitt. Det var fantastisk, solen skinte faktisk en stund også.

Det frydet meg enda mer at ca. halve Tverlandet satt i en eller annen gudsforlatt fjære og grilla marshmallows( got it right?) og pølse til de ble så(         ca.) mette og noen gram tjukkere. Ah, det er lett å gjøre meg fornøyd noen ganger.

Sett bort i fra alle disse fine og humørfyllte tingene jeg har gjort i dag, så har jeg vært i et så crappy humør at Chandler fra friends hadde vært the happy man, everyday, ved siden av meg. The one and only reason til dette er at min kjære kjæreste gutt som jeg kjenner, skal flytte til nowhere om sånn 2 mnd. Men man skal jo ikke whine over sånt, jeg blir jo i treningshumør av det ! Look at the bright side everyone !! Put on a happy face !! DO IT!!


3 kommentar to “Lets. get. GLAM”

  1. Julianne 24.06.10 kl. 11:03 #

    oh em gi. den likte jeg!

  2. Lydia 24.06.10 kl. 14:27 #

    jejeje : D

    go sommer, Karoline ! (:

Legg igjen en kommentar

