Telefonskrekk light?

25 May

Jeg har alltid vært litt nervøs for å ringe folk. Uansett om det er en venn eller for å bestille en time. Noen folk er kjempelette å ringe til, mens andre er det ikke.
Da jeg var 15 år eller noe, så hadde jeg en guttebestevenn som jeg hang med ofte. Vi skulle dra å bade, og måtte ringe han for å høre om han var oppstått, jeg ble kjempenervøs og turte nesten ikke ringe, men jeg gjorde det, og var helt sånn «omg, jeg turte å ringe han» etterpå. Akkurat nå har jeg litt samme problemet. Jeg har sagt siden Februar at jeg skal ringe fysioterapauten, men har jeg gjort det? Nei. Hva er det som er så skummelt med å trykke et nr. si «hei, jeg skulle bestilt en time hos deg!»?

En annen ting.. i mårrest holdt jeg på å dø. Ikke helt bokstavelig, men det kjentes sånn ut. Jeg lå og sov, hadde munnen åpen slik at halsen min ble knusktørr. Jeg mener, helt tørr helt ned til slutten av halsen( klype salt?). Jeg våknet av denne forferdelige følelsen, og prøvde å svelge sånn at halsen ikke var så tørr, men det hjalp ikke. Det var heller ikke noe vann igjen i flaska mi som står ved senga. Jeg svelgte og hostet som en galning, helt til alle tårene var ute av øynene mine, og halsen var normal igjen. For en måte å våkne på sier jeg bare !

Jeg er hjemme i dag, og siden jeg snakker om å ringe fysioterapauten, så er grunnen hodet! Jeg får vondere i hodet av å ha på meg brillene, men har ikke linser igjen, så for at jeg skal se noe klart, så må jeg ha brillene på meg, dilemmaa!!

Jaja, anygays. Håper jeg klarer å ringe nå! Wish me luck.

3 kommentar to “Telefonskrekk light?”

  1. kiaratiara 25.05.10 kl. 13:48 #

    Omg, jeg gjorde det ;O
    Var ikke noe skummelt sånn egentlig.

  2. connie 25.05.10 kl. 22:43 #

    hahaha flinka. har samme problemet, har aldri i mitt livt ringt noen andre enn venna og tar aldri tlf om æ ikke kjenner igjen nr xD

    • kiaratiara 25.05.10 kl. 22:45 #

      Å ta tlf. går bra, men å ringe er skummelt xD

Legg igjen en kommentar

