Paus

25 May

Nå tar jeg en bloggpaus. Jeg er litt tom for inspirasjon, og følger ofte at jeg blogger til 2-3 faste lesere, og meg selv selvfølgelig. Fortvil ikke (høhø), kommer nok tilbake før du vet ordet av det.

En av grunnene er også at jeg er litt smålei av alle paparazziene som kommer utenfor huset mitt.

3 kommentar to “Paus”

  1. connie 25.05.10 kl. 22:34 #

    neeeej

  2. Tonje 04.06.10 kl. 23:14 #

    hei, jeg synes du har en fin blogg jeg!

    feel free to pop by mine sometime!

    xx T

  3. Lydia 16.06.10 kl. 15:56 #

    æ lika nu bloggen din !

    «haha! :-D» til den siste der me paparazzian😀

Legg igjen en kommentar

