Siri Tollerød

23 May

Jeg har egentlig aldri vært så veldig interessert i modeller, mote og den slags, men det siste året har jeg forandret meg litt på den siden av veien. Jeg leser motesider i form av nettsteder, magasiner og legger fortere merke til klær og slikt enn før. Når man surfer og ser på bilder av klærne, undertøyene og accecoriene så er det jo nesten umulig å se bort i fra personen(e) som lar disse plaggene pryde kroppen sin for mange tusen kroner.

I går kjøpte jeg det siste Costume ( norsk moteblad for jenter for dem som ikke vet det), og det er ikke ofte jeg gjør det, men poenget er at der var et en reportasje om tre norske modeller som har blitt kjent og store (IKKE bokstavelig talt !!) i utlandet. Jeg falt pladask for utseendet til en av dem, nemlig Siri Tollerød. Hun er litt i det tynneste laget, jeg liker modeller som har litt annet enn hud over skjelettet, men se da;
Cute right?😀
Har du en modell som du har lagt ekstra merke til?

3 kommentar to “Siri Tollerød”

  1. Lydia 24.05.10 kl. 13:54 #

    Polina Barbasova og Kamilla Alnes, og begge e norsk : -D

  2. Julie Meland 29.05.10 kl. 18:40 #

    Ja, har en del : )

Legg igjen en kommentar

