Blogger in the spotlight #3

23 May

Nå er det en til blogger som skal under lyset, denne gangen er det en blogg som eies av 3 jenter, men svarene er fra bare ei av dem, Cathrine. Bloggen heter Chicks before dicks, skikkelig girlpower, og det liker vi!
Jeg har kjent hun ene ( Heidrun) siden barnehagen, men de andre to vet jeg bare hvem er gjennom felles bekjente ( Cathrine og Caroline). Here we go;


Bloggadresse? www.heicathcarr.blogg.no

Navn? Cathrine

Alder? 17

Bosted? Bodø city, Bodø by

Når startet du å blogge? Caroline hadde en blogg alene først også startet jeg (Cathrine) og Heidrun å blogge, så vi bestemte oss for å blogge ilag 16. desember 2009

Hvorfor startet du å blogge? For å teste det ut, alle blogger jo når for tiden.

Hva får deg til å fortsette bloggen du har? De fine kommentarene vi har fått og de leserne vi har som er ivrige å kommentere

Topp 5 blogger som du leser? www.siljemilf.blogg.no, www.mirsada.blogg.no, www.lisekpedersen.blogg.no, www.camillalimagrimstad.blogg.nowww.idawisth.blogg.no

Hva blogger du om? Jeg og Heidrun blogger for det meste om hva vi gjør om dagene osv, mens Caroline er motedronningen som blogger for det meste om mote.

Hva ville du aldri blogget om? Hm, for å være ærlig så vet jeg faktisk ikke

Topp 3 ting du må gjøre for at du skal føle deg vel? Sminke meg, kle på meg en joggebukse og høre på musikk

3 ting som fort får deg i dårlig humør? Fjortiser, dårlige karakterer og falske personer

favorittmusikk? Alt med Green Day

Favorittfilm? The Blind Side

Hunde- eller kattemenneske? Eller annet dyr? Hund, uten tvil

Singel eller fast følge? Singel

Siste beste innkjøp? Mine rosa solbriller fra H&M

Siste verste innkjøp? En bukse som ble for stor i vaskemaskinen …

Beste skjønnhetstips? Drikke mye vann

Flaueste bloggmoment? Videoblogg, uten tvil!!

Legg igjen en kommentar

