Matblogg

22 May

Fikk pakke i posten (brev som sa at jeg måtte hente pakke på ica da) der det var er armbånd fra Miss Dee og øredobber fra Miss Dee i. Jeg bestilte dette for ganske lenge siden, og visste at det skulle komme i Mai, men ikke så seint. Det var litt gøy at jeg hadde glemt det av, for da ble jeg så glad da jeg fikk pakken i dag.
Har vært fraværende fra bloggen, rett og slett fordi jeg har ikke fått ånden over meg til å skrive noe, har ikke så mye å skrive om egentlig.

I kveld skal jeg sitte barnevakt for Maja, hun skal få ligge i min seng og se på tv når hun våkner i morgen tidlig! Kozzz
Det gjør ingenting at jeg får lite søvn i natt, vi har jo fri på mandag også! Wee.

Jeg og russeren (jeg altså) lagde mat i går! NAM!

Russer: *tar bilde av maten*
Meg: «Hvorfor tar du bilde av maten?
Russer: » Har ikke du sånn.. matblogg?»

Pakkeeeen!

Legg igjen en kommentar

