Release me

19 May

Nå er matteeksamen ferdig, og jeg er kjempelettet. Det føles som at 5 kg har gått bort fra mine skuldre. Jeg burde være i kjempehumør akkurat nå, men ble skikkelig fjortissur. Så please ikke snakk til meg i dag🙂

Solen skinner kjempemye her, men jeg vil heller spille sims for å slappe av og være for meg selv. Etterpå tenkte jeg å trene for så å ta sol. Deilig Deilig!

Én kommentar to “Release me”

Trackbacks/Pingbacks

  1. A lot has changed! | KiaraTiara - 19.05.11

    […] Jeg liker å se fremover. Men noen ganger er det bare utrolig morsomt og underholdende å se tilbake til minner i form av bilder eller tekst. Jeg har funnet et innlegg som jeg skrev for akkurat ett år siden, 19. mai 2010. Jeg hadde matteeksamen den dagen. Jeg tok sol, som faktisk var sist gang jeg tok sol! Jeg var i dårlig humør, noe som ikke var helt ukjent for meg på den tiden. Se her! […]

Legg igjen en kommentar

