no milk today

18 May

Nå begynner jeg å blitt nervøs for eksamen i morgen. Enn hvis jeg får sånn 5 oppgaver jeg ikke får til, og stryker på hele greia?

Jeg tror ikke akkurat at jeg kommer til å få sove veldig fort i kveld, så jeg tipper det blir mye lesing i boka mi, Marked, som jeg begynte å lese i går. Gidder IKKE å sitte lengre med matten nå, har gjort matte i hele dag!

Wish me luck for tomorrow! Jeg har bestemt meg for at jeg skal ta sol i morgen, som en liten «hurra jeg er ferdig» gave til meg selv.

Snakkes

Legg igjen en kommentar

