17. Mai er vi så gla i

18 May

Nå har Norge nettopp hatt en storartet feiring av dagen sin, russebuksene er gravlagt for i år (thank god) og folk har spist litt mer enn de trenger. Jeg for min del har hatt en fin dag! Kvelden starter jo nå!

I går var jeg i byen for å vinke hade til russen og for å se på folk som var fulle. Gjorde faktisk begge tingene, noe som egentlig skulle gjort kvelden min meget underholdende, men av en eller annen grunn ble den ikke gøy, så jeg tok 01:00 bussen hjem og la meg for å sove! Møtte noen som trodde jeg hadde sluttet å drikke bare fordi jeg skrev det her, og det skal dere bare fortsette å tro kjære lesere.

I dag har vi feiret dagen hos Eva. Jeg har vært der i hele dag faktisk! Da jeg kom hjem så jeg en veldig nervepirrende episode av paradise hotel. Jeg har ikke vært så nervøs på lenge, men det ble et veldig bra resultat! Jeg er bare litt lei meg for at jeg ikke får sett finalen, crycry.

Nå har dere nok uviktig fakta for resten av året, derfor får dere heller se litt bilder:

Jeg lagde sjokoladekake til den fine dagen! Det er Norge som står på den!

Den ble også spist av, win!

Fornøyd 3-åring!

Nydelig 3-åring!

Fin Eva også !

Mannjfolkan aka en trøtt russ og svigerbror!

Legg igjen en kommentar

