The imaginarium of dr parnassus

14 May

Nå er det sol og 14 grader ute. Det er vår og sola skinner så fint der ute. Hva er vel bedre å gjøre enn.. shining av hybelen ?! For det første, så er det veldig deilig å få hengt ut matter og pledd, for det andre, så kan jeg ikke ha lys eller varmeovn på men ejeg støvsuger, hvis jeg har det så går strømmen -_-. For det tredje så blir jeg gladere når det er fint vær, og da får jeg mer lyst til å vaske og rydde.

I går kveld skulle jeg jo liksom på håndballtrening, som vi hadde sånn halveis planlagt. Jeg gledet meg masse og håpet på godt oppmøte, men så var hallen stengt og ingen håndballjenter i sikte utenfor Tverlandsskola. Jeg trasket litt rundt for å se om de andre dørene var åpen, men neida. Da jeg så at slaget var tapt, gikk jeg opp til «sentrum» for å se om spenst var åpent. «13. mai – Aspmyra og Tverlandet stengt». Jeg bare sa «lol» og gikk der i fra. Hadde date med russeren, og vi lagde pizza som ble kjempegod, og så på film, «the imaginarium of Dr. Parnassus». Jeg syns den var kjempebra. Det som skilte filmen fra å være bra, til kjempebra, var at disse fire mennene var hoverollen; Heath Ledger, Johnny Depp, Jude law og Collin Farrell. Jeg ble bare mer og mer fornøyd med filmen ettersom disse kjøttstykkene prydet skjermen. Tror ikke russeren likte filmen like godt som meg, men så hadde han ikke så mye fint å se på da.


Oh, look at that!

Nå er det ryddings og støvsugings! Ha en fin dag folk.

Legg igjen en kommentar

