That’s life!

13 May

Nå har det seg sånn at..vi har fri i mange dager nå !!! wee! Men så har det også seg sånn at jeg kom opp i matte skriftlig eksamen (:D!) så jeg må gjøre matte ganske store deler av disse fridagene. Jeg håper jeg klarer å få en bedre karakter på eksamen enn jeg fikk på forrige tentamen, derfor må det bare regnes masse på førsteklassematte nå!

I går feiret vi bursdagen til Guro, som forresten har bursdag i dag, Gratulerer med dagen lille veeennen!
Det var utrolig koselig skal jeg si dere. Vi var først hos Guro, hvor det var nesten som et russevors. Vi var 4 stk av kanskje 16 stk. som ikke var russ. Ble noen russekrav, noe som er kjempegøy å se på!
Senere dro vi ut på byen. Lite folk, men ble bedre etter hvert. Dro hjem med the russian, end of night.

I dag er det som sagt matte. Senere blir det håndballtrening. Så er det date! SNAKKES GODTFOLK

// foto privat

Legg igjen en kommentar

