Muffins med Guro

10 May

Jeg og Guro bakte muffins i går. De ble gode, og vi var stolte! flinke jenter!

Nå er det snart paradise og jeg skal nyte det fullt ut, ikke at jeg gjør det hver episode da!
SNAKKES FOLKENS

4 kommentar to “Muffins med Guro”

  1. Bjørnar 10.05.10 kl. 22:21 #

    Loff loff loff! loff til hælvette!

    Livet mitt har nådd nye høyder, jeg trener hver dag og jeg har ei dame som jeg tilbringer mye tid med.
    Det er nå bare en streng som holder meg fra euforien – det er denne hælvettes bloggen som jeg følger med på! Denne lille jævla snora holder meg og livet mitt igjen på grunn av intetsigende ting som skjer i ditt liv.

    Likevell har du klart å holde meg fanget, bundet og interessert i så lang tid, uten at jeg forstod at jeg neglisjerte mitt eget liv. Nå har ting kommet i perspektiv!

    Jeg har ei saks, og se nå! *klipp*

    • kiaratiara 10.05.10 kl. 22:34 #

      What can I say, har da ikke sagt at du skal følge bloggen min😉

  2. Bjørnar 10.05.10 kl. 23:02 #

    Jeg er ikke sint på deg Karoline-pia mi.
    Jeg er mer skuffet over meg selv og at jeg har latt det gå så langt.

    Jeg følger med hver dag, og har følt meg hekta i en lengre periode nå.
    Jeg håper jeg lykkes i å overvinne avhengigheten nå!

    Du er en inspirasjon! Ta vare på deg selv!

Legg igjen en kommentar

