Konfirmasjon

8 May

Nå har jeg kommet hjem fra en utrolig fin konfirmasjon til en utrolig fin jente. Fikk halvt ansvaret for å ta bilder i dag, så det har gått mye i knipsing med kameraet, gøygøygøy. Konfirmasjonen var på Gallei Bodøgård, kjempefint lokale for en konfirmasjon det! Nede i kjelleren var det sånn utstilling av gamle ting. Jeg elsker å se og lese og sånne gamle saker, værtfall fra Bodø. Det var en perfekt aktivitet for gjestene, mens det ble dekket om på bordene. Maten og kakene var gode. Jeg er glad for at det er noe som heter konfirmasjonssesonger, og at det ikke blir så mange hvert år, hvis ikke hadde jeg vært rundt som en kule by now.

Jeg tror jeg ble dopet ned av en russis fyr jeg hadde på besøk i går kveld. Da klokken ble rundt 12:00 så ble jeg dødstrøtt og vi bestemte oss for å sove. Jeg sovnet med klærne på og våknet såvidt da russeren dro hjem. Da jeg våknet om morgenen var jeg sykt varm, og følte meg slik jeg følte meg den gangen jeg tok reisesyketabletter som var ment for dyr, altså noe veldig sterkt. Konklusjonen ble da at jeg ble dopet ned.. Enten var den bonaquaen, eller så var den popcornet. Jeg skal komme til bunns i dette!

Konfirmanten og gavene.

Mamma er egentlig modell!

Astrid og Eli-Mari.

Søtt bilde!


Aw, for me?

Konfirmantgutten! Ole, Pappa, Andreas, Kalle og Gunvald.
Disse her guttene som har gjort sånn at vi havnet i denne konfirmasjonen i dag! Så koselig!

I kveld er det mer Hallvard og chill. Gleder meg til neste uka.

Mandag: Gehørtentamen + forberedelsesdag til komponeringtentamen

Tirsdag: Komponeringtentamen + jobb

Onsdag: LØNNING. Helt vanlig dag på skolen, bortsett fra at vi får vite hva vi kommer opp i på eksamen (skriftlig). Feiring av bursdagen til lappGuro.

Torsdag: Fri! Himmelsprett.

Fredag: Fri!

HA ET FINT LIV

5 kommentar to “Konfirmasjon”

  1. connie 08.05.10 kl. 21:47 #

    TAKK HA ET FINT LIV DUÅ OG FINE BILDA DU HAR TATT

  2. Eli-Mari 09.05.10 kl. 01:00 #

    ka koselige bilda! tusen takk for at du kom og for gaven æ fikk fra dæ og gumor og gufar❤

    • kiaratiara 09.05.10 kl. 13:40 #

      Selvfølgelig😀
      Jeg skal sende deg bildene!

  3. Lindus Theresus 09.05.10 kl. 05:47 #

    Flotte bilda😀 Om ikke barnevogna hadde stått på bildet av mamma, hadde man kunne ramma den inn😀 Og pappa med alle kompisan…naawwww😀

Legg igjen en kommentar

