It’s been since forever since we talked the night through

7 May

Planen i kveld var egentlig å slappe helt av og spille sims og kanskje rydde litt, jeg og mensensmertene mine. Ble litt endringer. Nå ska ljeg vaske badet, ta sol og så kommer Hallvard. Det blir kos og se den fremmedkaren igjen.

I dag er det såå deilig ute! Etter skolen, som sluttet tidlig, dro jeg og noen fra klassen til moloen og spiste is og snakka drit. Koselig det!

Jeg vasker jo i en barnehage, og ved siden av barnehagen er det en skole med huskestativ ved siden av . 3-4 ganger har jeg sett ut av vinduet og det har sittet en relativt stor person i en av dessene og bare.. desset frem og tilbake kjempelenge. I dag tok jeg tak i det, og FILMET HAN/HUN! Men får ikke til å legge ut videoen nå. xD

På bussen var det også to småjenter som diskuterte hvordan man sendte melding til skjult ID………

Legg igjen en kommentar

