Brown sugar

7 May

Jeg har nå tatt sol. Jeg hadde med meg 50 kr og 50 øre. Det er ikke så veldig lang tid med solarium med 50 kr, 17 min. kanskje. Så skal jeg putte i penger, og så setter den ene tieren min seg fast, så ikke den, eller de 4 kr jeg hadde igjen ble med. 11 min. og 40 sek med solarium ble det da på meg i dag. Veldig irriterende å miste de der 14 kr, det er jo 5-6 min. lengre de jo.

Uansett. Jeg tenkte på noe mens jeg lå der. Jeg har sett på bilder på nett at noen folk ligger på mage i solariumet og noen ligger på rygg. Ligger du på mage eller på rygg? Jeg syns det er en naturlig sak å legge seg på rygg jeg.

Usaklig Karoline.

Jeg vil bli så brun igjen! Bare vent til sommeren, da altså! Håret også forsåvidt. Likte håret mitt i sommer!

3 kommentar to “Brown sugar”

  1. Lydia 07.05.10 kl. 21:36 #

    kordan solarium va du på? (:

  2. Bjørnar 10.05.10 kl. 22:27 #

    «Jeg syns det er en naturlig sak å legge seg på rygg jeg.

    Usaklig Karoline.»

    nuff said…

Legg igjen en kommentar

