Smith’s rosebudsalve

6 May

I dag fikk jeg premien som jeg vant på Coverbrands for en stund tilbake siden.
De fleste har hørt om Rosebudsalve på boks?! Nå har det nettopp kommet noe nytt, nemlig rosebud på tube, sånn at du slipper å ta de skitne fingrene i salven for så å føre det på leppene dine. Det er veldig mye mer hygienisk, og jeg elsker den. Jeg hadde rosebud på boks fra 8. klasse til 1. vgs.. Så lenge hadde jeg den. Jeg må nok innrømme at jeg rotet den bort ganske mange ganger da, så det er kanskje derfor jeg hadde den så lenge.

Så på pakken nå at den er brukbar ( utgår på dato) til 30 mnd. etter at man har åpnet. haha
Du kan kjøpe denne på coverbrands.no.

I dag er det sol i Bodø. Det er så deilig. Hele klassen var i godt humør i de to siste timene, noe som bruker å være omvendt siden vi har MIP i to timer. Vi hang ut av vinduene, så mange spøkelseskladder og bare.. var glad.
Nå sitter jeg hjemme og drikker kaffe med melk og sukker i. Fant ut at jeg kunne lage det på mandag, da jeg var dødstrøtt men måtte lese på prøve. Det funket supert, altså; jeg ble helt hyper. Dagen etter var det duket for prøveøving igjen, og jeg lagde meg en liten kaffetår igjen, og det funket like bra da også!

Nå skal jeg ikke lese på noen prøver, vil bare ha litt overskudd siden jeg skal på håndballtrening kl 2000. Det blir gøy!

;PpPpPpppPppp

3 kommentar to “Smith’s rosebudsalve”

  1. Caroline 06.05.10 kl. 20:08 #

    SV; nei, tar det heller til neste år ; – D

  2. connie 06.05.10 kl. 22:23 #

    fine fine karoline bilda ;ppPpPPpp

Legg igjen en kommentar

