Ain’t no candy for you girl!

4 May

Jeg har bestemt meg for at fra i DAG av så skal jeg ikke spise godteri eller potetgull frem til sommerferien er over. Jeg har også bestemt at popcorn går bra hvis suget blir for stort. Popcorn er litt mer uskyldig liksom. Håper jeg klarer dette!
Jeg spiser potetgull nesten hver eneste dag i hver eneste helg, altså 3 av 7 dager i uka. Det er masse usunt på så få dager.

Noen som vil være med kanskje? Tror nesten jeg må lage en sånn ting på siden her for å se hvor lenge jeg har vært uten, sånn at jeg blir glad og får lyst til å være enda lengre uten!

Nå er dere vitner. Mamma også da. I can do thiiis! YEaahhhh

God natt, suckers

3 kommentar to “Ain’t no candy for you girl!”

  1. Lindus Theresus 05.05.10 kl. 06:19 #

    Bra du kan spise litt (popcorn), hvis ikke ender man bare opp med å sprekke big time. Men det er jo så masse sunn snacks man kan lage selv😀 Du får utvide din lage-snacks-selv-horisont og presentere her på siden! http://www.dagbladet.no/2010/04/29/tema/klikk/mat/11502820/

    • kiaratiara 05.05.10 kl. 18:19 #

      Ja🙂 Kan j ospise nøtter også da.. Så er vel ikke så vanskelig å klare xD

  2. Caroline 06.05.10 kl. 18:40 #

    SV; Helse og sosialfag , barne- og ungdomsarbeider🙂

Legg igjen en kommentar

