Spotlight; Greenie

3 May

Blogger in the spotlight denne gangen er Greenie fra bloggen gogb.blogg.no. Hun blogger med en vennine som kalles Brownie. gogb= greenie og brownie. Jentene blogger mye om musikk og sin hverdag. Her er intervjuet med Greenie, eller Ingvild om man vil.

Greenie<–> Brownie

Bloggadresse?

http://www.gogb.blogg.no

Navn?

Ingvild (Greenie)

Alder?

16

Bosted?

Bodø

Når startet du å blogge?

August i fjor.

Hvorfor startet du å blogge?

Hadde en blogg før det alene, så ville jeg prøve ut noe nytt og snakket sammen med Minda (Brownie) om ikke vi skulle starte en blogg sammen, og ja. Vi endte opp med å lage en blogg.

Hva får deg til å fortsette bloggen du har?

At jeg vet at det er folk som leser det jeg skriver. Også liker jeg det, synes det er morsomt å kunne legge ut ting og si mine meninger.

Topp 5 blogger som du leser?

http://www.Anjakristine.blogg.no

http://www.Kiaratiara.wordpress.com

http://www.Butterflyparadise.blogg.no

http://www.Emiliesolbakken.blogg.no

http://www.Irlins.blogg.no

Hva blogger du om?

Egentlig blogger jeg om alt mulig. Tror egentlig jeg har blogget om det meste, og prøver å være mest mulig kreativ. Men det er ikke alltid den kreative siden av meg er framme.

Hva ville du aldri blogget om?

Jeg ville aldri lagt ut et innlegg hvor jeg rakker ned på andre mennesker, det synes jeg ikke passer seg inn på en blogg.

Topp 3 ting du må gjøre for at du skal føle deg vel?

1. Musikk

2. Lese en god bok

3. Ha det koselig med venner (på skolen, ute osv)

3 ting som fort får deg i dårlig humør?

1. Hvis jeg ikke har drukket nok vann.

2. For lite søvn

3. Mye skolearbeid.

favorittmusikk?

Har en del favoritt musikk, kan jo nevne artistene/bandene jeg hører på: Jonas Brothers, Paramore, A fine Frenzy, Michael Jackson, Demi Lovato og Selena Gomez.

Favorittfilm?

Det er sykt mange. Liker veldig godt filmene som er produsert på bøkene til Nicholas Sparks.

Hunde- eller kattemenneske? Eller annet dyr?

Katt

Singel eller fast følge?

Singel

Siste beste innkjøp?

Heldressen min

Siste verste innkjøp?

Hmm, har ikke kjøpt noe som jeg ikke liker på lenge. Men det siste som jeg kan huske, det må være en lilla cardigan aktig greie som jeg aldri bruker. Har hatt den på meg en gang.

Beste skjønnhetstips?

Så lenge jeg føler meg komfertabel med det jeg har på meg (klær, sminke, osv) så er jeg rett og slett fornøyd.

Flaueste bloggmoment?

Hmm, kan ikke huske at jeg har hatt noen.

Syns du skal stikke innom bloggen til Ingvild!

2 kommentar to “Spotlight; Greenie”

  1. connie 03.05.10 kl. 23:34 #

    syns det e arti at du gjør sånnhere😀

Legg igjen en kommentar

