We’re the ones who made you

2 May

Nå er jeg klar for konfirmasj on. Gleder meg til å spise kaker!

Jeg vil egentlig heller være lamme denne krabaten;

Guro sin kattepuseunge! Søte lillee!

Jeg merker at jeg nesten aldri blir fornøyd med bilder av meg selv nå med det korte håret. Irriterende? Nja. Kan ha noe med at jegspiser så mye dritmat i helgene, så føler jeg meg så stygg etter det. Kanskje jeg skal vurdere å ikke spise usunt i helgene. Right.

Gratulerer med dagen alle konfirmanter da!

7 kommentar to “We’re the ones who made you”

  1. Lydia 02.05.10 kl. 16:32 #

    syns d ser dritkult ut😀

  2. Linda Therese 02.05.10 kl. 16:47 #

    Du e kjempekul på bildet :D!

  3. Luna Anette 02.05.10 kl. 23:13 #

    Sinnssykt fint hår!

  4. - Cecilie M - 03.05.10 kl. 10:54 #

    Du er superduperkul, så det må være selvfølelsen som ikke er helt i lage i helgen, ja. Kjenner til det!😉 Men du er altså virkelig fin! !

Legg igjen en kommentar

