I’m in love with a girl

2 May

Dette blir en kjempesøndag. Jeg elsker jo egentlig søndager, fordi det er en dag hvor man kan slappe av og være.. ja så slapp som man bare vil. Dette er jeg veldig glad i å bruke, men ikke dene søndagen. Jeg sitter her nå med geografibøkene foran meg og skal hoppe inn i to kapitler som jeg må lære meg til i morgen- prøve you know. Kl 1700 skal vi på kaffe i konfirmasjon, det blir kos! Masse slektninger og randoms. Så bærer det hjem til geografibøkene igjen. Angrer litt nå på at jeg ikke brukte en liten time i går på å lese litt. Man tenker jo ikke så langt til tider.
Slik kommer de tre neste dagene mine til å se ut, har nemlig prøve i morgen, tirsdag og onsdag. Dette blir gøy dere.
Send meg gjerne et fint liv i kommentarboksen med den samme du er innom, ja?😀

I går var ganske slapp. Det var en slapplørdag siden jeg ikke kan ha slappsøndag. Jeg spilte sims, var litt med Guro og Marion, helt til de dro ut for å kjøre litt. Så ble det sex and the city, potetgull og sims resten av kvelden. Det var en perfekt aften.

Nå må jeg starte tenker jeg. HADE.

Legg igjen en kommentar

