April

30 Apr

April

  • Det begynte å bli litt varmere i været denne mnd. Det er herlig!
  • Det begynte å snø igjen. Ganske masse faktisk. Håper det er nok snø for.. hele livet mitt nå!
  • Jeg ryddet i skapet mitt. Jeg har aldri kastet/lagt bort så mye klær på en gang før. Spanande
  • Jeg var i bursdag til Ragna, Trine og Siw. Veeldig bra feiring😀
  • Jeg klipte meg! Åvjee
  • Christina Aguilera kom ut med ny musikkvideo! You go!!!
  • Vi feiret Connie med et realt vors og en real tur på byen
  • Jeg var ute på byen for første gang.
  • Jeg bestemte meg for å aldri drikke mer, da jeg blir litt flau av fulle folk på bussen
  • Jeg bestemte meg for å begynne å «intervjue» bloggere for å legge intervjuet ut på bloggen. Litt pga. anbefalinger av blogger og for gøy. Første ut var Cecilie Maria
  • Jeg fant ut at jeg hadde 26 par sko. Nå er det 23 eller noe.
  • Hadde en eller to helger hvor jeg spilte sykt mye❤ sims❤
  • Jeg fant min kjærlighet for litt gammel pop. Yeah!

Månedens bilde

Solsolsol❤

Månedens sang:

Månedens Kiara

fina❤

Legg igjen en kommentar

